niedziela, 25 listopada 2012

zima





Dopiero co weszła w nasze progi jesień, żeby teraz żegnać się z nami szykując podłożę dla zimy.
Wyszłam dzisiaj z domu i poczułam czysto zimowe powietrze, jak widać, robi się także coraz ciemniej, a my jesteśmy coraz bardziej zmęczeni, i zbieramy zapasy z tłuszczu - inaczej mówiąc, robimy się jak bałwany, albo święte mikołaje. Już tylko czekać na grudzień który zarzuci nam piękną, puchatą i bielutką pierzynę w postaci śniegu ^^ To taka zapowiedź dla tych co lubią zimę i w sumie też dla tych co jej nie lubią, żeby zachęcić ich do tej pory roku ;)




2 komentarze:

  1. Coo Tyyy, chcesz już ZIMĘ?:D nie nie nie. :D Maszka :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg już po kolana, a ja nawet go nie dotknęłam, nie ulepiłam choć jednej śnieżki...

    OdpowiedzUsuń